Sunday, May 14, 2006

Silverlera var en helt ny erfarenhet. Först var jag otroligt skeptisk, men det växte fram ett intresse och fascination som fortfarande finns kvar. Ett väldigt subtilt material att arbeta med och fröken Bråttom fick verkligen anstränga sig för att ta det lugnt!

Så mycket alster blev det inte, dels för att det enbart var 3 gånger och dels för att sjukdom gjorde att mitt sista framträdande frös inne.

Tyvärr är bilderna inte de bästa, men det är kanske tur det. Mina små smycken gör sig nog bäst lite oskarpa *S*

8 Comments:

Blogger Humlan said...

Det ser FAARLIGT ut! *s
Själv försökte jag "snabbgöra" ett halsband i fredags, för att ha på lördagen... allt gick bra utom att jag inte fick fast låset på ena sidan. Kunde ju inte gärna drapera halsbandet över ena axeln, så jag fick vara utan.

9:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kan du bränna det i en vanlig ugn??

12:21 PM  
Blogger Batbut said...

Humlan, det är urkul!
Asta, nej inte. Men dock med en vanlig brännare så kan man. Hur kul som helst att göra!

8:14 PM  
Blogger ... said...

Skitfräckt juh!
Lite Attling-stuk :-)
I like!

Kom på att det ju var du som hade en sådan här "hemkört"-sida. Det är jag glad för, för det är fina saker du gör!

10:57 AM  
Blogger ... said...

Lägg nu upp alla tröjor och mössor och gudarna vet vad du stickar!

3:57 AM  
Blogger Bambi said...

Ja, va mycket fint du gör! Nu ska jag stöka om ordentligt i ditt arkiv :-)))

2:22 PM  
Blogger Maggisen said...

Ursnygga grejor gör du, och jag hoppas du ser det här även om jag kommer in "lite" sent ;))

3:45 PM  
Blogger Batbut said...

Kimmi, jag ska.. när jag orkar ta fram kameran *s*
Maggisen, tackar för komplimangen. Jag är otroligt dålig på att uppdatera, men vill Du se det senaste har jag lagt upp glassmycken på Flickr;
http://www.flickr.com/photos/20202502@N00/

10:26 PM  

Post a Comment

<< Home