Friday, August 26, 2005



Gillar grönt, gillar att leka.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ÅÅÅÅ, så vackert!! Så var det då "profilen" på den andra sidan!! Jösses vad jag jagar dej,,, *slå tebax*

11:10 PM  
Blogger Ilva said...

JATTEJATTEFINT Battan! Kom hit sa oppnar vi keramisk verkstad tillsammans med vidhangande restaurang!!

8:07 AM  
Blogger Theron o familj said...

Vad duktig du är!!!

8:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill ha, när jag ser dina fina glas- och keramikalster!

10:39 AM  
Blogger Gagga said...

Vilken BRA idé med specialsida för dina fina alster. Och din poetiska text därtill. Men lägg in länk!!!

11:33 AM  
Blogger Lyckliga Grodan said...

jättefin.. den passar bra hemma hos mig.. tror jag.. för man ser inte hur stor den är..

10:24 AM  
Blogger Annela said...

Fantastiskt!!!

12:57 PM  

Post a Comment

<< Home